Print Friendly

.

Άρθρο 52
Διεύθυνση Υπηρεσιών Αεροναυτικών Πληροφοριών (A.I.S.)

Η Διεύθυνση AIS αποτελείται από τα κάτωθι Τμήματα:

Α) Τμήμα Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Λειτουργίας των Αεροναυτικών Υπηρεσιών και Εθνικών Αεροναυτικών Εκδόσεων με αρμοδιότητες:

α. Την οργάνωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών αεροναυτικών πληροφοριών.

β. Τη διαχείριση του αυτοματοποιημένου συστήματος και την εποπτεία της επιχειρησιακής του λειτουργίας.

γ. Την παρακολούθηση και εφαρμογή των διεθνών κανονισμών και οδηγιών.

δ. Την εκπόνηση εσωτερικών κανονισμών και οδηγιών σε θέματα αεροναυτικών εκδόσεων.

ε. Την εποπτεία των περιφερειακών υπηρεσιών αεροναυτικών πληροφοριών. Την εκπαίδευση και αξιολόγηση του προσωπικού.

στ. Τη συλλογή και αξιολόγηση πρωτογενών πληροφοριών της έκδοσης. Την ενημέρωση και συντήρηση της βάσης πληροφοριών.

ζ. Την έκδοση, ενημέρωση, διανομή του ΑΙΡ.

Β) Τμήμα Εκδόσεων Αγγελιών ΝΟΤΑΜ και ενημέρωσης Πληρωμάτων και Αναφορών Εναέριας Κυκλοφορίας με αρμοδιότητες:

α. Το χειρισμό διεθνών αεροναυτικών αγγελιών σε 24ωρη βάση.

β. Την έκδοση δελτίων προπτήσης αεροναυτικών πληροφοριών.

γ. Την εποπτεία και το συντονισμό όλων των Γραφείων Ενημέρωσης Πληρωμάτων και Αναφορών Εναέριας Κυκλοφορίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και των Περιφερειακών Αερολιμένων Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Ρόδου, Κέρκυρας, Αλεξανδρούπολης, Μυτιλήνης, Λήμνου, Κω, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Σάμου, Καβάλας, Ιωαννίνων, Χίου, Μυκόνου, Σκιάθου, Σαντορίνης, Κοζάνης, Καστοριάς, Καρπάθου, Κυθήρων, Μήλου, Πάρου, Σύρου, Ικαρίας, Νάξου, Αστυπάλαιας, Καλύμνου, Λέρου, Κάσου, Σητείας, Καστελόριζου, Αράξου, Ακτίου, Νέας Αγχιάλου, Σκύρου και Μεγάρων.

δ. Την αποδοχή και διανομή καταστάσεων επαναληπτικών σχεδίων πτήσης.

Γ) Τμήμα Αεροναυτικών Χαρτών με αρμοδιότητες:

α. Τη συλλογή και την αξιολόγηση πρωτογενών στοιχείων της έκδοσης.

β. Το σχεδιασμό και την έκδοση αεροναυτικών χαρτών.

Δ) Τμήμα Υποστήριξης με αρμοδιότητες:

α. Την έκδοση προγραμμάτων εργασίας του προσωπικού.

β. Την εισήγηση και εποπτεία θεμάτων εκπαίδευσης και επαγγελματικής επάρκειας και εξειδίκευσης του προσωπικού.

γ. Την εισήγηση και παρακολούθηση εφαρμογής των δεικτών μέτρησης ποιότητας και αποδοτικότητας.

δ. Την εξειδίκευση και εφαρμογή της πολιτικής και των μέτρων ασφάλειας και προστασίας για τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών.