Την ανάγκη να συσταθεί ένας μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας στο Δημόσιο με διαφάνεια και κανόνες, διατύπωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ο υπουργός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ζητηθεί παράταση για το δεύτερο κύμα της κινητικότητας: «Eίναι κάτι το οποίο θα το δούμε. Δεν θέλουμε να προχωρήσουμε σε βεβιασμένες κινήσεις. Είναι κάτι το οποίο θα το συζητήσουμε σε ένα μήνα».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο ThePressProject.